Voor het eerst alleen - Reisverslagen van Kirsten van Lienden - WaarBenJij.nu Voor het eerst alleen - Reisverslagen van Kirsten van Lienden - WaarBenJij.nu
Voor het eerst alleen

Deze 6 weekjes worden mijn eerste weekjes helemaal "alleen" in het buitenland! Natuurlijk heb ik collega's die vast ontzettend gezellig zijn, maar geen vrienden en familie in de buurt. Dat betekent dat ik mezelf ook van eten moet voorzien. Leven op macaroni en pizza's lijkt me geen goed plan, maar oefening baart kunst, dus als ik terugkom zal ik vast heel creatief zijn met eten! Proberen om mezelf geen voedselvergiftiging te geven moet wel tussen mijn animatie-activiteiten door, dus het worden 6 drukke weken! Gelukkig kijk ik er ontzettend naar huis, spannend !

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

Parlez-vous français

16 Juli 2012

Als een koei in de trein
Kirsten

Actief sinds 19 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12812

Voorgaande reizen:

19 Februari 2013 - 21 Augustus 2013

The Australian Dream

13 Juli 2012 - 24 Augustus 2012

Voor het eerst alleen

Landen bezocht: